Miło Cię tu widzieć
Case Studies
Dowiedz się więcej o tym jak projektuję i jak przebiega mój proces.
Woblink
Woblink to księgarnia internetowa specjalizująca się w sprzedaży ebooków i audiobooków, działająca na rynku już ponad 13 lat.
Szczegóły projektu
Frapol
Najważniejszym celem było ułożenie i zaplanowanie komunikacji wizualnej w kontekście zbliżających się dla firmy zmian. Frapol to rozpoznawalna w środowisku marka z wieloletnim stażem na rynku. W ostatnim czasie zintensyfikowała działania marketingowe otwierając się również na klientów indywidualnych. Odświeżona identyfikacja ma odpowiadać na potrzeby szerokiej grupy klientów i podążać za trendami nowoczesnej konkurencji. Wyzwaniem było dopasowanie się do dużej ilości materiałów drukowanych, które już funkcjonują w firmie.
Szczegóły projektu
ING - Edukacja, która rośnie
Jak wprowadzić dzieci w wieku 6-9 lat w świat finansów, tak aby poznały wartość pieniędzy i nauczyły się dobrych nawyków.
Szczegóły projektu
LP i brandingi małych marek
W projektowaniu na potrzeby małych marek osobistych skupiam się na zidentyfikowaniu ich codziennych potrzeb. Poza odkryciem charakteru, zależy mi również na wygodzie moich klientów. Proponuje im kompleksowe, możliwe do rozwijania na wielu płaszczyznach identyfikacje wizualne i połączone z prostą architekturą informacji landing pages.
Szczegóły projektu
Teatr Kubuś
Teatr Kubuś to kielecki teatr dla dzieci. Od wielu lat jest chętnie odwiedzany zarówno przez rodziców z dziećmi jak i szkolne wycieczki. Strona internetowa teatru nie odpowiadała na potrzeby klientów indywidualnych i grup. Głównym celem ux-owym była analiza emocji odbiorców i przełożenie doświadczenia teatralnego na produkt digitalowy.
Szczegóły projektu