LP i brandingi małych marek
strony internetowe i branding małych marek
Realizacja
luty 2024 - obecnie
Umiejętności
Branding, UI UX Design,
01
cele projektu
W projektowaniu na potrzeby małych marek osobistych skupiam się na zidentyfikowaniu ich codziennych potrzeb. Poza odkryciem charakteru, zależy mi również na wygodzie moich klientów. Proponuje im kompleksowe, możliwe do rozwijania na wielu płaszczyznach identyfikacje wizualne i połączone z prostą architekturą informacji landing pages.
02
Trenerka Joanna
Joanna Zofia to kobieta, która z dużą pasją i odwagą podchodzi do swojej pracy. Potrzebowała charakterystycznego logotypu i strony, dzięki której może pokazywać klientom szeroki wachlarz swoich doświadczeń i możliwości. Joanna chce rozwijać również część blogową, a cały projekt może być rozwijany tak samo jak rozwijać będzie swój biznes właścicielka marki.
03
Adwokatka Anna
Anna jest adwokatką z dużym doświadczeniem i ogromną empatią. Jej klienci to zazwyczaj osoby prywatne, mieszkańcy niewielkich miast. Poprzez nową identyfikację i stronę, Anna chce trafić do nowych klientów, nawiązać więcej biznesowych relacji. Projekt oparty jest o wytyczne SEO umożliwiające Annie dotarcie do większej ilości potencjalnych klientów.