Logo

Czytaj PL

Kompleksowa obsługa akcji społecznej Czytaj PL

Projekt komercyjny
Branding
Ilustracja
UI
UX
Czytaj PL

Realizacja

marzec 2024 - listopad 2024

Umiejętności

Identyfikacja wizualna, ilustracja, ux,ui design, animacja

01
Specyfika projektu

Czytaj PL to jedna z największych kampanii promujących czytelnictwo w Polsce. Co roku organizatorzy zapraszają tysiące osób do odkrywania nowych książek dzięki bezpłatnym ebookom i audiobookom. Moim zadaniem było zaprojektowanie całej koncepcji, identyfikacji wizualnej, strony internetowej i elementów aplikacji mobilnej.

02
Zakres prac

Zrozumienie specyfiki akcji i potrzeb organizatorów było moim priorytetem w początkowej fazie. Stworzyłam spójny i kompleksowy zestaw materiałów wizualnych obejmujący:

pełen key visual,

materiały do kampanii w social media,

plakaty drukowane, naklejki i inne elementy graficzne,

materiały prasowe,

wsparcie technologiczne dla akcji.

Efektem pracy była nie tylko atrakcyjna wizualnie kampania, ale przede wszystkim jednolita i profesjonalna identyfikacja, która zachęciła młodych czytelników do odkrywania świata literatury.

03
Wyzwanie potrzeb biznesowych

Z okazji 10. edycji akcji, KBF i Woblink zwrócili się do mnie z prośbą o stworzenie nowej formuły, która przyciągnie uwagę szerokiego grona odbiorców, ze szczególnym uwzględnieniem młodych czytelników. Moim zadaniem było uchwycenie magii czytania i przedstawienie jej w sposób nowoczesny i inspirujący.

04
Współpraca z partnerami

W trakcie realizacji projektu nawiązaliśmy współpracę z prestiżowymi instytucjami kultury, mediami, takimi jak wyborcza.pl, portalem literackim lubimyczytać.pl, a także z miastem Kraków