Logo
Poznaj moje projekty

Case studies

Dowiedz się więcej o tym jak pracuję.

Czytaj PL
Projekt komercyjny
Branding
Ilustracja
UI
UX

Czytaj PL

Czytaj PL to jedna z największych kampanii promujących czytelnictwo w Polsce.

Szczegóły projektu

Woblink
Projekt komercyjny
Badania IDI
Badania ilościowe
UI
UX
Branding

Woblink

Woblink to księgarnia internetowa specjalizująca się w sprzedaży ebooków i audiobooków, działająca na rynku już ponad 13 lat.

Szczegóły projektu

Bemben
Projekt komercyjny
UI
UX
Branding

Bemben

Bemben to dynamicznie rozwijający się startup, który został stworzony z myślą o przedsiębiorcach poszukujących nowoczesnych narzędzi wspierających ich działalność.

Szczegóły projektu

Rozkwit
UI
UX
Projekt studencki
Badania IDI
Badania ilościowe

Rozkwit

Projekt badawczy i portal do szukania pracy

Szczegóły projektu

Prawniczka Anna Plewa
Projekt komercyjny
Branding
UI
UX

Prawniczka Anna Plewa

Anna jest adwokatką z dużym doświadczeniem i ogromną empatią. Poprzez nową identyfikację i stronę, Anna chce trafić do nowych klientów, nawiązać więcej biznesowych relacji. Drag

Szczegóły projektu

Frapol
Projekt komercyjny
Branding
UI
UX

Frapol

Najważniejszym celem było ułożenie i zaplanowanie komunikacji wizualnej w kontekście zbliżających się dla firmy zmian. Frapol to rozpoznawalna w środowisku marka z wieloletnim stażem na rynku. W ostatnim czasie zintensyfikowała działania marketingowe otwierając się również na klientów indywidualnych. Odświeżona identyfikacja ma odpowiadać na potrzeby szerokiej grupy klientów i podążać za trendami nowoczesnej konkurencji. Wyzwaniem było dopasowanie się do dużej ilości materiałów drukowanych, które już funkcjonują w firmie.

Szczegóły projektu

Trenerka Joanna
Projekt komercyjny
Branding
UI
UX

Trenerka Joanna

Joanna Zofia to kobieta, która z dużą pasją i odwagą podchodzi do swojej pracy. Potrzebowała charakterystycznego logotypu i strony dla swoich klientów.

Szczegóły projektu

Teatr Kubuś
Projekt studencki

Teatr Kubuś

Teatr Kubuś to kielecki teatr dla dzieci. Od wielu lat jest chętnie odwiedzany zarówno przez rodziców z dziećmi jak i szkolne wycieczki. Strona internetowa teatru nie odpowiadała na potrzeby klientów indywidualnych i grup. Głównym celem ux-owym była analiza emocji odbiorców i przełożenie doświadczenia teatralnego na produkt digitalowy.

Szczegóły projektu