Miło Cię tu widzieć
Case Studies
Dowiedz się więcej o tym jak projektuję i jak przebiega mój proces.
Czytaj PL Kraków
Letnia edycja Czytaj PL miała nawiązywać do klasyków literatury krakowskiej w lekkim, letnim wydaniu. Akcja Czytaj PL promuje czytelnictwo w formie udostępniania biblioteki ebooków i audiobooków na czas trwania akcji. Identyfikacja akcji miała korespondować z latem w Krakowie, stylem i nowoczesnością innych edycji Czytaj PL oraz zachęcać, szczególnie ludzi młodych i nastolatki, do poznania klasycznej literatury. https://woblink.com/s/akcja-czytaj-krakow
Szczegóły projektu
Woblink
Woblink to księgarnia internetowa specjalizująca się w sprzedaży ebooków i audiobooków, działająca na rynku już ponad 13 lat.
Szczegóły projektu
Frapol
Najważniejszym celem było ułożenie i zaplanowanie komunikacji wizualnej w kontekście zbliżających się dla firmy zmian. Frapol to rozpoznawalna w środowisku marka z wieloletnim stażem na rynku. W ostatnim czasie zintensyfikowała działania marketingowe otwierając się również na klientów indywidualnych. Odświeżona identyfikacja ma odpowiadać na potrzeby szerokiej grupy klientów i podążać za trendami nowoczesnej konkurencji. Wyzwaniem było dopasowanie się do dużej ilości materiałów drukowanych, które już funkcjonują w firmie.
Szczegóły projektu
LP i brandingi małych marek
W projektowaniu na potrzeby małych marek osobistych skupiam się na zidentyfikowaniu ich codziennych potrzeb. Poza odkryciem charakteru, zależy mi również na wygodzie moich klientów. Proponuje im kompleksowe, możliwe do rozwijania na wielu płaszczyznach identyfikacje wizualne i połączone z prostą architekturą informacji landing pages.
Szczegóły projektu
Teatr Kubuś
Teatr Kubuś to kielecki teatr dla dzieci. Od wielu lat jest chętnie odwiedzany zarówno przez rodziców z dziećmi jak i szkolne wycieczki. Strona internetowa teatru nie odpowiadała na potrzeby klientów indywidualnych i grup. Głównym celem ux-owym była analiza emocji odbiorców i przełożenie doświadczenia teatralnego na produkt digitalowy.
Szczegóły projektu
Joanna Galanin
Joanna Galanin to kosmetolożka przedstawiająca się głównie na Instagramie. Potrzebowała eleganckiej i prostej w codziennym użytkowaniu identyfikacji wizualnej opartej głównie na zdjęciach. Joanna jest również szkoleniowcem, dlatego potrzebowała materiałów drukowanych, takich jak certyfikaty czy wizytówki. By uzyska ć pożądany efekt minimalizmu paleta kolorów jest ograniczona niemal tylko to bieli i czerni, a szeryfowa wyraźna typografia jest zestawiana z prostym krojem Now.
Szczegóły projektu
Opera i Filharmonia Podlaska
Rebranding skupiał się na analizie obecnej komunikacji Opery i Filharmonii Podlaskiej i zbadaniu grupy docelowej. Odbiorcy oferty opery to ludzie w różnym wieku i z różnych środowisk, dlatego identyfikacja musi odpowiadać na potrzeby szerokiego grona odwiedzających. Opera i Filharmonia Podlaska to nowoczesna i dynamiczna instytucja, a jej identyfikacja powinna to odzwierciedlać.
Szczegóły projektu