Czytaj PL to jedna z największych kampanii promujących czytelnictwo w Polsce.
Szczegóły projektu
Woblink to księgarnia internetowa specjalizująca się w sprzedaży ebooków i audiobooków, działająca na rynku już ponad 13 lat.
Szczegóły projektu
Bemben to dynamicznie rozwijający się startup, który został stworzony z myślą o przedsiębiorcach poszukujących nowoczesnych narzędzi wspierających ich działalność.
Szczegóły projektu
Projekt badawczy i portal do szukania pracy
Szczegóły projektu
Anna jest adwokatką z dużym doświadczeniem i ogromną empatią. Poprzez nową identyfikację i stronę, Anna chce trafić do nowych klientów, nawiązać więcej biznesowych relacji. Drag
Szczegóły projektu
Najważniejszym celem było ułożenie i zaplanowanie komunikacji wizualnej w kontekście zbliżających się dla firmy zmian. Frapol to rozpoznawalna w środowisku marka z wieloletnim stażem na rynku. W ostatnim czasie zintensyfikowała działania marketingowe otwierając się również na klientów indywidualnych. Odświeżona identyfikacja ma odpowiadać na potrzeby szerokiej grupy klientów i podążać za trendami nowoczesnej konkurencji. Wyzwaniem było dopasowanie się do dużej ilości materiałów drukowanych, które już funkcjonują w firmie.
Szczegóły projektu
Joanna Zofia to kobieta, która z dużą pasją i odwagą podchodzi do swojej pracy. Potrzebowała charakterystycznego logotypu i strony dla swoich klientów.
Szczegóły projektu
Teatr Kubuś to kielecki teatr dla dzieci. Od wielu lat jest chętnie odwiedzany zarówno przez rodziców z dziećmi jak i szkolne wycieczki. Strona internetowa teatru nie odpowiadała na potrzeby klientów indywidualnych i grup. Głównym celem ux-owym była analiza emocji odbiorców i przełożenie doświadczenia teatralnego na produkt digitalowy.
Szczegóły projektu